Nieuws

Manual
Safety App
Safety App

Per 30 november 2022 stopt Tata Steel IJmuiden met de Safety App. Vanaf deze datum beëindigt Fish on Fire (FoF) de ondersteuning van de app en de uitwisseling van data van gebruiker via FoF naar Tata.

FoF zal de Safety App uit de appstores halen (IOS, Android). De app kan dan niet meer gedownload worden. Echter staat de app nog wel op het device van de eindgebruiker.

De eindgebruiker zal de app zelf moeten verwijderen van het device.  Als de eindgebruiker toch een melding maakt, wordt de melding niet verwerkt en ziet deze een generieke foutmelding.

Interne melders kunnen een veiligheidsmelding maken via het Intranet van Tata Steel.

Externe melders kunnen nu niet meer zelf een veiligheidsmelding maken.

Het advies aan deze groep is om samen met hun opdrachtgever een veiligheidsmelding te maken via het Intranet van Tata Steel.

NL-HSSE-IJmuiden-Contact block

Contact
HSSE IJmuiden Contacten

Bent u Contractor en heeft u vragen omtrent het verkrijgen van een BIN

Bent u contractor of subcontractor, dan dient u als bedrijf eerst het BIN-proces te doorlopen, middels het Aanvraagformulier BIN. Pas als uw bedrijf een BIN (Bedrijfs Identificatie Nummer) heeft, kunnen uw medewerkers een toegangspas voor het terrein aanvragen.

Wij verzoeken u de 3.19 Toegangsregeling te raadplegen (zie Voorschriften-IJmuiden | Tata Steel in Europa (tatasteeleurope.com) onder Voorschriften QHSE).

Aanvraagformulier BIN:  Aanvraagformulier BIN

 

Alle vragen over Health, Safety, Security & Environment

T: + 31 (0) 251 493030
E: hsse.frontoffice@tatasteeleurope.com

Bezoekadres kantoor HSSE
Adrescode 2H-14;  2de etage

Tata Steel Strip Products Mainland Europe B.V.
Afdeling Health, Safety, Security and Environment
Postbus 10.000
1970 CA IJmuiden
Adrescode 2H-14;  2de etage
Nederland

 

Niet het contact dat u zoekt